Mina favorithotell
Hotell jag har tittat på nyligen
Kunder gillar denna sortens hotell för:
    Området rekommenderas för:
  • business
    Avstånd till flygplats/er:
  • Kuala Namu Internationella Flygplats (25.7 Km)
    Sevärdheter i närheten:
  • Cambridge Mall (1.6 Km / 20 minuters gång)
  • Rahmat Museum (1.6 Km / 20 minuters gång)
  • Plaza Medan Fair (1.9 Km / 23 minuters gång)
  • Sun Plaza (1.9 Km / 23 minuters gång)

Observera: Avstånd anges som fågelvägen från startpunkten till slutmålet.

Cherry Red Hotel

Jl. Sei Martebing No. 1, Babura, Medan Baru, Medan Baru, Medan, Indonesien (Visa på karta)

Boka nu!

Du kan se alla dina sparade hotell under "Mina favorithotell".
Vänta inte tills det är för sent! Boka nu så att du inte missar dagens specialpriser!
Boka nuBetala senare

Tillgängligt nu för tusentals hotellrum.

Boka smartare. Boka agoda.
Välj dina rum
juli 04, 2015 - juli 06, 2015 | 2 nätter
Incheckning
Nätter Avresa
Rumstyper Max
Pris
per rum per natt
Antal rum
Bekvämligheter på

Faciliteter
  • room service dygnet runt
  • flygtransfer
  • kafé
  • familjerum
  • tvättservice
  • rumsservice
  • rökområde
  • utflykter

Sport och fritid
  • trädgård

Internet
  • gratis Wi-Fi i samtliga rum
  • Wi-Fi i allmänna utrymmen

Parkering
  • parkering

Boka nu!

Skynda dig - begränsad tillgänglighet!
Hotellbeskrivning
Med sitt lysande läge i Medan Baru är Cherry Red Hotel en utmärkt startpunkt för dina utflykter i Me...mer Med sitt lysande läge i Medan Baru är Cherry Red Hotel en utmärkt startpunkt för dina utflykter i Medan. Hotellet ligger 1.Km från stadskärnan, vilket gör det enkelt att ta sig till stadens alla viktiga faciliteter. Icke desto mindre anmärkningsvärt är med vilken lätthet man tar sig från hotellet till stadens uppsjö av attraktioner och sevärdheter, till exempel Turkiets konsulat, Storbritanniens konsulat, Nederländernas konsulat.

På Cherry Red Hotel borgar den utmärkta servicen och de suveräna faciliteterna för en oförglömlig vistelse. Gästerna som bor på detta underbara hotell kan glädjas åt att det finns gratis Wi-Fi i samtliga rum, room service dygnet runt, Wi-Fi i allmänna utrymmen, parkering, rumsservice.

Alla rum innehåller genomtänkta bekvämligheter för att garantera en enastående känsla av komfort. I övrigt ser hotellets alla rekreationsmöjligheter till att du har mycket att göra under din vistelse. Upptäck en vinnande blandning av professionell service och många olika faciliteter på Cherry Red Hotel.
Hotellpolicies
Praktisk information
Mat, dryck och underhållning

Senaste omdömena

Välj typ av resenär

Alla omdömen (20)

Par (5)

Ensamresenärer (6)

Affärsresenärer (6)

Familjer med äldre barn (1)

Övriga (2)

Över medel
5.4
baserat på 20 omdömen
Valuta för pengarna
6
Läge
5
Personal
5.3
Hotellets Skick/Renlighet
5.6
Bekvämligheter på rummet
6
Mat/Middag
4.7
Alla omdömen ( 20 )
Sortera efter:
Norashikin O. Affärsresenär
Malaysia, May 28, 2013
the worst hotel ever

there is nothing . sucks
2
the service of the hotel and all is sucks , even the staff is full of corruption
Norashikin O. Gruppresenär
Malaysia, May 26, 2013
the worst hotel ever

nothing special about this noob motel
2
seriously worst hotel ever the aircondtioning is bad and the room is worse
lawrence F. Reste med partner
Canada, January 16, 2013
nice quiet hotel

breakfast was brought to our room each morning
3
we had our own private entrance - no need to go thru the lobby. We had breakfast brought to our room. the bathroom had no sink. the staff had a lack of english. we had booked the hotel with the free airport transfers. While we were there they discontinued the service. We had to ensure that they would still honor the pre-agreed arrangement. Don't take 'Yes' as confirmation. It's best to have them repeat your request.
Dennis S. Reste med partner
United Kingdom, January 12, 2013
Pleasant staff but long way from city centre

Helpful reception and adequate breakfast.
2.8
We booked a standard twin bed room which should amongst other things have had had a fridge. The room we were given had no fridge, broken bedside light and no windows apart from a small one onto the corridor covered by a dirty and broken slatted blind. When we complained we were told there were two types of standard room, grade A and grade B and our room was grade B. The existence of different grades of standard room was not mentioned either in the information supplied by the hotel or in the booking information. I consider this dishonest and others should be aware of this trickery if intending to stay there.
Shabindar K. Ensamresenär
Malaysia, November 18, 2012
'Communication & Information Limited'

The Becha owner was the best & honest man
2
Rooms were not the best with limited facilities. Breakfast was too early & cold & the morning tea too was cold.....the service reminded me of meals provided to patient in the hospital....no choice just eat what is given to you.Portion was too small & not filling at all. No one asked if you wanted tea with or without sugar???
Goh K. Gruppresenär
Malaysia, September 13, 2012
Nice little hotel with super friendly staff

Friendly and helpful staff
3.3
hotel is located in between airport and city center. if you are on a budget, this hotel is a perfect fit. has all the basic necessities to make your stay comfortable. the staff are friendly and if you need to go somewhere, just ask the front desk staff to call your a blue bird cab and it will only cost you $2 to get to the city center. i really like the hotel as it has the boutique hotel feel to it.
Sungsit S. Ensamresenär
Thailand, September 07, 2012
In the middle of nowhere

Quiet
2.4
This hotel was my first stay (2 nights) in Sumatra and Indonesia & it was worse than I expected for a big city like Medan. The hot water never worked and the shower stop working at all in the morning. They provided wifi hotspot but it didn't worked in my room. All staffs were friendly but they cannot communicate well in english though they smile all the time.
Kazumi O. Ensamresenär
Japan, August 18, 2012
Worst hotel I ever stayed

Clean
1.4
the room was cute and clean, but the shower never worked. the location was inconvenient, not really closed to the airport, nothing around the hotel (even not able to walk to the restaurant, atm, any shops...nothing!) what freaked me out most was someone rang the bell and knocked the door of my room, yelling out "open the door!" in 4 o’clock in the morining! i said "no" but they didn't stop. i was so scared because the room was face to the quiet road, with no fence, so anyone can walk into the hotel very easily. later i found out it was one of the staff knocked my door, (there was a security camera) and he said he knocked and yelled out in 4am for asking me a breakfast! this hotel was definitely the worst & most uncomfortable hotel i ever stayed.
marina N. Ensamresenär
Russia, January 22, 2013
Неудачный отель

неплохое расположение (недалеко аэропорт)
2.9
отель мне не понравился. не работает сантехника. посреди ночи вдруг полилась вода из крана. пришлось ждать, когда прийдёт сантехник и починит. вообще нет раковины. отключалось эликтричество ( почему-то вылетали пробки). опять приходилось кого-то искать, чтобы починили. вместо того, чтобы спокойно отдохнуть, бегала в поисках персонала для починки электричества и сантехники.
Chandra T. Affärsresenär
Indonesia, June 06, 2013
Kamar kurang terawat

Lokasi strategis, tidak bising, akses ke bandara
5.7

Boka nu!

Skynda dig - begränsad tillgänglighet!

Skatter och serviceavgifter är vanligen kostnader som Agoda betalar till säljaren eller som betalas direkt till säljaren, och som skall täcka kostnader för lokala mervärdesskatter m.m. För mer information vänligen se Agoda:s Användarvillkor. Skatter och serviceavgifter kan också innehålla en avgift som Agoda tar ut som kompensation för att behandla bokningen.